Priva
Technisch Support Specialist Building Automation
De Lier , Zuid-Holland , Netherlands €3,500 - €4,500 Technical Customer Support
Job details Apply
Job description
Technische ondersteuning verlenen bij het gebruik van gebouw automatisering in de meest bijzondere gebouwen in Nederland: als Technisch Specialist bij Priva is dit dagelijkse kost. Met jouw kennis van de cloud en technische affiniteit ben jij van onschatbare waarde. Toe aan de volgende stap in je carrière? Word Priva's nieuwe Technisch Specialist Building Automation!
Jouw toekomstig ecosysteem
In het hart van het Westland ligt De Lier. Midden in het kassencentrum van de wereld werd in de jaren vijftig het familiebedrijf Priva opgericht. Tegenwoordig zijn we een toonaangevend bedrijf in de tuinbouwsector en gebouwautomatisering. Hierin leveren we vanuit onze positie als marktleider hardware, software en digitale services. Op dit moment bieden we onze ruim 600 collega's een warme, eerlijke en inspirerende omgeving waarin iedereen het beste uit zichzelf kan halen. Het is onze missie om bij te dragen aan een duurzame wereld waar een groeiende wereldbevolking gezond en comfortabel kan leven. Wij ontwikkelen en produceren innovatieve oplossingen voor klimaatbeheersing en procesbeheersing in de tuinbouw, de gebouwde omgeving en binnenteelt.
Hoe voeg jij waarde toe?
Als Technisch Specialist maak je deel uit van ons Building Automation Support Team. Priva Building Automation heeft momenteel een marktleidende positie in Nederland. Met onze oplossingen garanderen we een optimaal klimaat in gebouwen, zoals IJsstadion Thialf, Diergaarde Blijdorp, Rijksmuseum, maar ook in meerdere kantoren, hotels en ziekenhuizen.
Als Technisch Specialist is het jouw taak om onze partners de best mogelijke technische ondersteuning te geven en hen te helpen naar een technisch hoger niveau. Dit doe je bij ons op kantoor, thuis of ter plaatsen op het project van onze partners. Je bent het eerste aanspreekpunt voor al onze partners als ze vragen hebben over onze producten en technische uitdagingen. Het is jouw taak om tot de kern van het probleem te komen door de juiste vragen te stellen en te luisteren naar onze partners. Als je weet wat het probleem of de echte vraag is, analyseer je de vraag en vind je de juiste oplossing. Daarbij houd je langetermijnoplossingen en diensten voor ogen. Je werkt nauw samen met de rest van je team, want samen behaal je de beste resultaten. Door goede communicatie met de rest van het team en je collega's bij Group Support signaleer je problemen en weet je wanneer je elkaar kunt helpen.
Wie ben jij?
Je bent een klantgerichte en analytische technicus met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je neemt initiatief, bent een teamspeler en krijgt dingen voor elkaar. We zijn op zoek naar iemand die toe is aan de volgende stap in zijn/haar carrière. Wat breng je nog meer mee?
Wat krijg jij?
Onze waarden
Het is de missie van Priva om een optimale omgeving te creëren waar mensen kunnen werken, groeien en ontwikkelen. Wij bieden wereldwijde oplossingen voor de tuinbouw en gebouwautomatisering. Onze ambitie is om bekend te staan als de toonaangevende technologie- en dienstverlener voor sustainable urban deltas . We zijn er trots op dat onze oplossingen resulteren in een lager verbruik van natuurlijke hulpbronnen en bijdragen aan een aantal van de Sustainable Development Goals (SDG's).
Onze cultuur is opgebouwd rond onze kernwaarden; Sustainability, Innovation, Make It Happen en Human. In ons laatste werkgelegenheidsonderzoek beschreven onze collega's onze cultuur vooral als: open, ambitieus, innovatief, vriendelijk, betrokken, informeel, flexibel en nuchter. We willen een dynamische, snelle, platte en informele organisatie zijn, waar onze collega's de ruimte krijgen om te groeien en zich te ontwikkelen.
Wij geloven dat om succesvol te zijn, het belangrijk is om mensen met verschillende perspectieven, achtergronden en culturen te betrekken. Elke dag bouwen we verder aan onze open cultuur met mensen die gedreven zijn om onze visie in realiteit om te zetten, ongeacht van wie ze houden, waar ze vandaan komen of waar ze in geloven.
Functie: | technical customer support |
Startdatum: | 08-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Priva via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maaslandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maasland via Maaslandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maaslandkrant.nl.
© Maaslandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.