Vacature Medewerker Inhuurdesk en Administratieve Ondersteuning Juridische Zaken

Medewerker Inhuurdesk en Administratieve Ondersteuning Juridische Zaken in Maassluis

Menu

Werken bij de gemeente Maassluis betekent werken met een ambitieus team van 275 medewerkers aan een duurzame toekomst. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door de korte lijnen en onderlinge loyaliteit. Er is volop ruimte om je te ontplooien. Waarden als ondernemen, experimenteren, reflecteren, verbinden, eigenaarschap en samenwerken vinden wij daarbij erg belangrijk. Samen zetten wij ons in om de ambities van de stad en haar inwoners waar te maken. Maassluis wil doorgroeien van 34.000 naar 36.000 inwoners, meegaan in nieuwe ontwikkelingen, haar historie koesteren en een stad blijven waar het gezellig en fijn wonen is.

Wil jij aan de slag gaan met alle operationele zaken rondom inhuur van externe medewerkers? Lijkt het jou leuk om daarnaast ook het team Juridische Zaken administratief te ondersteunen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vacaturekenmerken

Voor cluster Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar iemand die geïnteresseerd is in de combinatiefunctie van:
Medewerker inhuurdesk en administratieve ondersteuner Juridische Zaken (JZ)
28 - 32 uur per week

Wat ga je doen?

Binnen het cluster Bedrijfsvoering ga je voor 18 uur in de week aan de slag in de functie van medewerker inhuurdesk. Voor de overige 14 uur per week ondersteun je het team Juridische Zaken bij administratieve werkzaamheden. Een ideale combinatiefunctie waarbij je continue wordt uitgedaagd.

Als Medewerker Inhuurdesk speel je een cruciale rol in het proces van externe inhuur binnen de gemeente Maassluis. De werkzaamheden bestaan uit:

  • Coördineren van het inhuurproces. Je bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van het inhuurproces. Dit omvat het aanbieden van cv's, het plannen van de gesprekken met de geselecteerde kandidaten en het signaleren en bewaken van aflopende contracten;
  • Faciliteren en ontzorgen van de managers waar nodig en het zorgen voor een goede administratieve afhandeling vanaf het moment van de aanvraag van de vacature;
  • Je bent de schakel tussen gemeente Maassluis, inhuur-professionals en de externe partijen. Je informeert de managers met betrekking tot externe inhuur. Je voert de contractuele afspraken uit op basis van doelmatigheid en rechtmatigheid en volgens de geldende wet- en regelgeving;
  • Opvragen en verwerken van verplichte gegevens in de administratie voordat een inhuur professional begint. Zoals aanvraag VOG, personeelsformulier, integriteitsverklaring etc.
  • Opstellen en vastleggen van verplichtingen uit het inhuurcontract in de financiële administratie en je verwerkt mutaties in het personeelssysteem (AFAS).

Daarnaast ondersteun je het team Juridische Zaken bij administratieve werkzaamheden zoals:

  • Het bijhouden van dossiers ten behoeve van de behandeling van bezwaarschriften;
  • Registreren van de ontvangst van een bezwaarschrift, verzorgen van de ontvangstbevestiging en het uitzetten van een bezwaarschrift voor verweer;
  • Organiseren van de hoorzittingen, de stukken versturen (digitaal) en de zaken agenderen;
  • Contact onderhouden met collega's en bezwaarden.

Wie zoeken wij?

  • Je beschikt over een afgeronde en relevante MBO opleiding;
  • Je hebt bij voorkeur al enige relevante werkervaring in soortgelijke functies. Ervaring in de gemeentelijke arbeidsmarkt is een pré, maar niet noodzakelijk;
  • Prioriteiten stellen gaat je gemakkelijk af. Je bent ondernemend en organiseren is jouw kracht;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je weet van aanpakken, kunt goed omgaan met de flexibiliteit die een combinatiefunctie van je vraagt en je staat open om nieuwe dingen te leren.

Wat bieden wij?

Een boeiende baan in een organisatie met leuke collega's waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. Het salaris bedraagt maximaal € 3.784,- bruto per maand (schaal 7) bij een werkweek van 36 uur.

Naast het salaris bieden we :

  • Een maandelijkse opbouw van een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% over je salaris. Dit IKB kun je fiscaal voordelig inzetten voor een aantal zaken zoals; het kopen van extra verlof (bij 36 uur maximaal 187 uur), uitruil woon-/werk kilometers, het bedrag periodiek uit laten betalen en/of ruimte om jezelf te ontwikkelen door cursussen en trainingen;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met de intentie deze om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd;
  • 144 wettelijke + 50,4 bovenwettelijke vakantie-uren per jaar (op fulltime basis).
  • Thuiswerkvergoeding van € 3,- per thuiswerkdag;
  • Een thuiswerkplek vergoeding van maximaal € 750,-;
  • Volop opleidingsmogelijkheden, onder andere via de Maassluis academie;
  • Een stoelmasseur die onder werktijd zorgt voor jouw ontspanning;
  • Iedere maandag vers fruit;
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke uitjes, BBQ's of sport- en spelmiddagen organiseert.

Het stadhuis ligt naast het winkelcentrum De Koningshoek en is goed te bereiken per metro, fiets of auto. Vanaf de A20 is het stadhuis ook snel en goed te bereiken met voldoende (gratis) parkeergelegenheid.

Herken jij je in de persoon die wij zoeken en werk je graag in een organisatie waar je helemaal jezelf mag zijn, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Solliciteer en laat ons kennismaken met jouw kwaliteiten!

Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Interne kandidaten hebben hierbij voorrang. Deze vacature heeft geen sluitingsdatum.

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG) te kunnen overleggen.

Informatie

Meer informatie over de functie? Neem contact op met (, Juridische Zaken, Inkoop en Communicatie). Beiden zijn te bereiken via het algemene telefoonnummer van de gemeente Maassluis: 14 010.



Functie:medewerker administratieve ondersteuning zaken
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:14 – 14

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Maassluis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maasland
  2. Medewerker Inhuurdesk en Administratieve Ondersteuning Juridische Zaken Gemeente Maassluis 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures