Vacature Group Support Specialist

Group Support Specialist in De Lier

Priva

Group Support Specialist

De Lier , Zuid-Holland , Netherlands €3,500 - €4,500 Technical Customer Support

Job details Apply

Job description

Technische ondersteuning verlenen bij het gebruik van gebouw automatisering in de meest bijzondere gebouwen in Europa. Als technisch Group Support Specialist bij Priva is dit dagelijkse kost. Met jouw kennis van de cloud en technische affiniteit ben jij van onschatbare waarde. Toe aan de volgende stap in je carrière? Word Priva's nieuwe Group Support Specialist bij Building Automation!


Jouw toekomstig ecosysteem

In het hart van het Westland ligt De Lier. Midden in het kassencentrum van de wereld werd in de jaren vijftig het familiebedrijf Priva opgericht. Tegenwoordig zijn we een toonaangevend bedrijf in de tuinbouwsector en gebouwautomatisering. Hierin leveren we vanuit onze positie als marktleider hardware, software en digitale services. Op dit moment bieden we onze ruim 600 collega's een warme, eerlijke en inspirerende omgeving waarin iedereen het beste uit zichzelf kan halen. Het is onze missie om bij te dragen aan een duurzame wereld waar een groeiende wereldbevolking gezond en comfortabel kan leven. Wij ontwikkelen en produceren innovatieve oplossingen voor klimaatbeheersing en procesbeheersing in de tuinbouw, de gebouwde omgeving en binnenteelt.


Hoe voeg jij waarde toe?

Als Group Support Specialist maak je deel uit van ons Building Automation Support Team. Jij ondersteund de collega's bij Technical Support bij oplossen van technische vraagstukken waar specialistischer noodzakelijk is . Priva Building Automation heeft momenteel een marktleidende positie in Nederland. Met onze oplossingen garanderen we een optimaal klimaat in gebouwen, zoals IJsstadion Thialf, Diergaarde Blijdorp, Rijksmuseum, maar ook in meerdere kantoren, hotels en ziekenhuizen. Daarnaast bied je ondersteuning aan onze collega's in onderandere Duitsland, Engeland en Zwitserland.

Als Group Support Specialist is het samen met de collega's van technical Support jouw taak om onze partners de best mogelijke technische ondersteuning te geven en hen te helpen naar een technisch hoger niveau. Dit doe je bij ons op kantoor, thuis of ter plaatsen op het project van onze partners. Je bent het laatste aanspreekpunt voor al onze partners als ze vragen hebben over onze producten en technische uitdagingen. Er hebben op dat moment al meerdere specialisten naar gekeken, jouw ondersteuning komt alleen bij de uitdagendste vraagstukken.


Het is jouw taak om tot de kern van het probleem te komen door de juiste vragen te stellen en te luisteren naar onze partners. Als je weet wat het probleem of de echte vraag is, analyseer je de vraag en vind je de juiste oplossing. Daarbij houd je langetermijnoplossingen en diensten voor ogen. Je werkt nauw samen met de rest van je team, want samen behaal je de beste resultaten. Door goede communicatie met de rest van het team en je collega's bij Group Support signaleer je problemen en weet je wanneer je elkaar kunt helpen.

Wie ben jij?


Je bent een klantgerichte en analytische technicus met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je neemt initiatief, bent een teamspeler en krijgt dingen voor elkaar. We zijn op zoek naar iemand die toe is aan de volgende stap in zijn/haar carrière. Wat breng je nog meer mee?


  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van digitale diensten, Cloud service en ICT;
  • Ervaring met HVAC-processen en meet- en regeltechniek;
  • Werkervaring van minimaal 3 jaar in een technische (support) rol;
  • Je beschikt over een PCE certificaat;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.

Wat krijg jij?


  • Salaris afhankelijk van ervaring in de range van €3.900 en €5.500 op basis van een fulltime dienstverband (40 uur per week);
  • We vinden een gezonde werk/privé balans erg belangrijk: mogelijkheid om flexibele uren te werken gecombineerd met 30 vrije dagen per jaar (24 vakantiedagen en 6 adv-dagen) en de optie om extra adv-dagen bij te kopen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Leaseauto, die ook privé mag worden gebruikt.

Onze waarden

Het is de missie van Priva om een optimale omgeving te creëren waar mensen kunnen werken, groeien en ontwikkelen. Wij bieden wereldwijde oplossingen voor de tuinbouw en gebouwautomatisering. Onze ambitie is om bekend te staan als de toonaangevende technologie- en dienstverlener voor sustainable urban deltas . We zijn er trots op dat onze oplossingen resulteren in een lager verbruik van natuurlijke hulpbronnen en bijdragen aan een aantal van de Sustainable Development Goals (SDG's).

Onze cultuur is opgebouwd rond onze kernwaarden; Sustainability, Innovation, Make It Happen en Human. In ons laatste werkgelegenheidsonderzoek beschreven onze collega's onze cultuur vooral als: open, ambitieus, innovatief, vriendelijk, betrokken, informeel, flexibel en nuchter. We willen een dynamische, snelle, platte en informele organisatie zijn, waar onze collega's de ruimte krijgen om te groeien en zich te ontwikkelen.

Wij geloven dat om succesvol te zijn, het belangrijk is om mensen met verschillende perspectieven, achtergronden en culturen te betrekken. Elke dag bouwen we verder aan onze open cultuur met mensen die gedreven zijn om onze visie in realiteit om te zetten, ongeacht van wie ze houden, waar ze vandaan komen of waar ze in geloven.




Functie:group support specialist
Startdatum:14-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Priva via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maasland
  2. Group Support Specialist Priva 14-12-2023

Bekijk ook andere vacatures