Vacature Financieel-administratie Medewerker

Financieel-administratie Medewerker in Maassluis

Als distributeur zijn we eigenlijk continu in beweging met onze klanten, zowel de dealers als de eindgebruikers. We zijn actief in de hele Benelux, met een extra focus op Nederland en België. Bij 2moso zijn we altijd in beweging in een constant veranderende markt!


Door onze voortdurende groei hebben we regelmatig nieuwe vacatures. Onze verschillende afdelingen vragen om verschillende specialisten. Van customer support tot marketing en van logistiek tot accountmanagement. We hebben mogelijkheden op verschillende instapniveaus.


Ben jij de enthousiaste sportieveling waar we naar op zoek zijn? Kijk dan snel of er een vacature voor jou bij staat en misschien fiets je binnenkort mee in het 2moso team.

Staat jouw vacature er niet tussen maar wil je graag bij ons werken? Open sollicitaties zijn bij ons altijd welkom! Mail daarom je motivatiebrief en CV naar en wellicht komt er op (korte) termijn wel een geschikte vacature vrij.

welkom...technische collega!

Groothandel 2Moso in Maassluis zoekt energieke versterking!


Groothandel 2moso is een familiebedrijf dat sinds 2005 sportaccessoires voor duursporten (wielrennen, hardlopen, triatlon) importeert en distribueert in de Benelux en in Duitsland. Daar is in 2022 een nieuwe activiteit aan toegevoegd, namelijk assemblage. In 2024 gaat dit enorm uitbreiden
en daarom verwelkomen wij graag een:

Ervaren collega met een technische/ICT achtergrond

40 uur per week

Wat je gaat doen:
Je gaat je voornamelijk bezighouden met alle werkzaamheden die voortvloeien uit het assemblageproces, te weten het aanbrengen van een powermeter op een fietscrank waarna kalibratie en testen volgen. Voor deze complexe montage zijn geduld, nauwkeurigheid en uithoudingsvermogen nodig naast een scherp oog voor detail en kracht in de handen.

Je collega's zien graag dat jij de werkzaamheden voor het team gaat coördineren, het proces bewaakt, zorgt dat de voorraad op peil blijft en de administratie op orde. Belangrijk is dat je zowel zelfstandig als met je collega's kunt samenwerken. Het gestroomlijnde proces bevat specifieke instructies die jullie stap voor stap opvolgen. Het onderhoud van de apparatuur doen jullie met elkaar net zoals het schoon, veilig en opgeruimd houden van de

Bij drukte help je je logistieke collega's met de tijdige en zorgvuldige afhandeling van de logistieke taken, zoals met de scanner orders picken & packen evenals sorteren en wegzetten van inkomende goederen.


Je hebt (V)MBO werk- en denkniveau en een voorkeur voor techniek en computers. Je weet wat het is om te werken in een productie of logistieke omgeving. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk. Bij voorkeur ben je woonachtig in Maassluis of omgeving.


Wij bieden een uitdagende functie in een sportief en dynamisch bedrijf. Vriendelijkheid, service en deskundigheid staan bij ons hoog in het vaandel. Naast een serieuze werksfeer is er zeker tijd voor gezelligheid. Uiteraard bieden wij een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor wat betreft het specifieke assemblageproces zorgen wij voor een interne opleiding. Wil je eerst een paar uur proefdraaien om te kijken wat het werk inhoudt, dan kan dat.


Ben je enthousiast? Mail je motivatiebrief met CV vóór 15 december a.s. naar onze HR-afdeling t.a.v.
, . Heb je vragen over deze functie, dan kun je contact opnemen via
Sollicitaties zonder motivatiebrief worden niet opgenomen in de

Acquisitie naar aanleiding van onze vacature wordt niet op prijs gesteld


Welkom...Manager Operations


2moso B.V. verzorgt sinds 2005 de import en exclusieve distributie van internationale A-merken die sportaccessoires ontwikkelen voor duursporten (wielrennen, hardlopen, triatlon). Onze groothandel richt zich op B2B in de Benelux en Duitsland. Daar is in 2022 een nieuwe activiteit aan
toegevoegd, namelijk assemblage.

Krijg jij er energie van om onze organisatie op rolletjes te laten lopen? Dan krijgen wij energie van jou! 2moso B.V. zoekt een


Als Manager Operations heb jij de ambitie om onze bedrijfsprocessen op het gebied van supply chain, assemblage, customer & technisch support, order- en RMA-verwerking zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Wat je gaat doen:
Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing van onze zelfstandig opererende teams Logistiek, Assemblage en Customer Support (nu 8 medewerkers). Waar de bedrijfsactiviteiten elkaar raken, zoek je proactief afstemming met Marketing, Sales en Finance. Je bewaakt onze interne en externe
KPI's en stuurt tijdig bij als dit noodzakelijk is voor het vereiste resultaat. Tevens let jij op kosten en kwaliteit van het totale in- en outboundproces.

Analyse van data en de vertaling naar bruikbare adviezen vormen een belangrijk deel van jouw taken. Toezien op de naleving van wettelijke voorschriften, bedrijfsverplichtingen, gedragsregels en (interne) procedures behoort ook tot jouw verantwoordelijkheid. Als lid van het MT denk en praat je mee over bedrijfs brede onderwerpen en lever je een actieve bijdrage.In de eerste fase van het inwerktraject ga jij aan de slag met het optimaliseren van de processen op het gebied van transport, orderverwerking en manco's met behulp van onze ERP-systemen (King en Hubspot) waarbij een beroep wordt gedaan op je probleemoplossend vermogen. Kortom, er is een uitdagende en veelzijdige functie vacant!


Wat jij meebrengt:
Je hebt een HBO werk- en denkniveau en aantoonbaar ruime ervaring in een soortgelijke functie. Kennis van technische mogelijkheden en toepassingen én een goed begrip van IT zijn een essentieel onderdeel van de functie. Je bent proactief, communicatief en een teamplayer. Met jouw enthousiasme en kennis motiveer jij jouw teams door middel van sterk leiderschap. Je bent in staat om vanuit een helikopterview naar de (interne) processen te kijken, adviezen te geven en verbeteringen door te voeren. Jouw organisatorisch vermogen is ongeëvenaard waardoor alles binnen jouw scope volgens planning verloopt. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.

Wat wij bieden:
Wij bieden een actieve, afwisselende functie in een sportief en dynamisch bedrijf. Onze kernwaarden vriendelijkheid, service en deskundigheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Naast een serieuze werksfeer is er zeker tijd voor gezelligheid. Uiteraard bieden wij een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.


Ben je enthousiast? Mail je motivatiebrief met CV dan voor 22 december a.s. naar onze HR Adviseur Lisette Nieuwstraten via . Heb je vragen over deze functie, dan kun je contact opnemen via telefoonnummer . Sollicitaties zonder motivatiebrief worden niet opgenomen in de procedure. Een assessment kan onderdeel uitmaken van deze sollicitatieprocedure.

welkom...financieel-administratie medewerker (m/v)


2moso B.V. verzorgt sinds 2005 de import en exclusieve distributie van internationale A-merken die sportaccessoires ontwikkelen voor duursporten (wielrennen, hardlopen, triatlon).
2moso is een familiebedrijf dat zich richt op B2B in de Benelux en Duitsland. Daar is in 2022 een nieuwe activiteit aan toegevoegd, namelijk assemblage. Vanwege uitbreiding van onze bedrijfsactiviteiten zijn wij op zoek naar ondersteuning van onze Financieel Manager. Wil jij graag parttime aan de slag? Reageer dan snel op deze vacature voor een

Wat je gaat doen:
Als financieel-administratief medewerker zorg je dagelijks (ma t/m vr) in de ochtend voor het debiteurenbeheer en werk je de bankboeken en de mailbox bij. Daarnaast verricht je andere hand- en spandiensten, bijvoorbeeld ondersteuning van de crediteurenadministratie of help je bij de BTW- aangifte. Je zorgt voor correcte vastlegging in onze geautomatiseerde systemen. Binnen 2moso werken wij met het ERP-systeem King, CRM-systeem Hubspot, Google Workspace en MS Office.

Wat jij meebrengt:
Je bent goed in het plannen en organiseren van je werkzaamheden, in staat zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor de door jou uitgevoerde werkzaamheden. Je bent flexibel, proactief, nauwkeurig en cijfermatig goed onderlegd. Je hebt een MBO-opleiding richting BA of PDB
met goed gevolg afgerond. Een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een vereiste; kennis van de Duitse en/of Franse taal is een pre. Bij voorkeur ben je woonachtig in Maassluis of omgeving.



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:02-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met 2moso via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maasland
  2. Financieel-administratie Medewerker 2moso 02-12-2023

Bekijk ook andere vacatures