Priva
Desk Support Engineer
De Lier , Zuid-Holland , Netherlands €2,000 - €2,800 per month Technical Customer Support
Job details Apply
Job description
Geef onze klanten en (installatie)partners de best mogelijke ondersteuning op onze gespecialiseerde Priva Producten.
Climate for growth
Het is de missie van Priva om een optimale omgeving te creëren waarin zowel planten als mensen kunnen werken, groeien en zich ontwikkelen. Wij bieden wereldwijde oplossingen voor de tuinbouw, gebouwautomatisering en alles daartussenin. Wij zijn toonaangevend in de ontwikkeling en productie van technologie voor het optimaliseren van milieuomstandigheden en processen.
Onze ambitie is om bekend te staan als de toonaangevende technologie- en dienstverlener voor duurzame stedelijke delta's. We zijn er trots op dat onze oplossingen resulteren in een lager verbruik van natuurlijke hulpbronnen, zoals energie en water. Om onze missie en ambitie waar te maken, zijn we op zoek naar toegewijde collega's.
Your future ecosystem
In het hart van het Westland ligt De Lier. Midden in het kassencentrum van de wereld werd in de jaren vijftig het familiebedrijf Priva opgericht. Vandaag zijn we een toonaangevend bedrijf in de tuinbouwsector.
Deze rol zal een essentieel onderdeel zijn van onze supportdesk die wordt gevormd door de eerste en tweede lijn. In totaal 10 zeer gemotiveerde desk support en field service engineers zijn verantwoordelijk voor inkomende telefoontjes en e-mails met betrekking tot onze gespecialiseerde hard- en software die over de hele wereld zijn geplaatst.
How you add value
Als onze Desk Support Engineer ben je verantwoordelijk voor de best mogelijke ondersteuning op ons Priva Product aan dealers en eindgebruikers wereldwijd. Je ondersteunt hen bij (kritieke) vraagstukken, installaties, procesautomatisering en managementinformatiesystemen. Je analyseert het vraagstuk en geeft het beste advies om tot een succesvolle oplossing te komen.
Je werkt nauw samen met je collega's op de tweede lijn en met andere collega's om een oplossing te vinden voor het probleem. Tijdens en na de uitgifte zorg je voor een overzichtelijke administratie en herken je terugkerende issues en signaleer je deze aan de tweede lijn of Product Development.
Who you are
We zijn op zoek naar een Desk Support Engineer die graag werkt in een steeds veranderende dynamische omgeving en kalm blijft tijdens stressvolle situaties. Verder zullen we je cv lezen om te vinden:
What you get
In cijfers:
Voor je eigen duurzaamheid:
Doet dit alles je glimlachen? Solliciteer dan hieronder of neem contact met ons op voor meer informatie. We vertellen je graag meer over ons, onze visie en toekomst.
Functie: | support desk engineer |
Startdatum: | 03-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Priva via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maaslandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maasland via Maaslandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maaslandkrant.nl.
© Maaslandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.