Vacature Accounting Manager

Accounting Manager in De Lier

ACCOUNTING MANAGER

WAT HOUDT JOUW FUNCTIE IN

Als Accounting Manager ben je als meewerkendvoorman/vrouw verantwoordelijk voor een correcte, volledige en tijdig bijgewerkte bedrijfsadministratie en geef je leiding aan drie boekhoudkundige medewerkers. Je rapporteert direct aan de interim Finance Manager en je werkt nauw samen met de Financial Controller. Ook onderhoud je proactief jouw contacten in de business zoals met sales, onze teeltlocaties en met ons verpakkingsstation. Daarnaast werk je mee aan het verder professionaliseren van de financiële afdeling.

Jouw belangrijkste werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor de controle en afsluiting van de diverse vennootschappen die onder beheer staan van jouw team;
  • Finance Key User van ons nieuwe ERP systeem (Business Central) en daarmee een belangrijke rol in het verder optimaliseren en efficiënter inrichten van de boekhoudkundige processen om de productiviteit te verhogen en fouten te verminderen;
  • Zorgdragen voor tijdige en juiste informatievoorziening richting derden, zoals ten behoeve van de accountantscontrole;
  • Levert gevraagd en ongevraagd financiële analyses aan de Finance Manager, voorzien van onderbouwing en toelichting op de inhoud;
  • Verantwoordelijk voor het correct, volledig en tijdig samenstellen van de jaarrekening van alle betrokken vennootschappen en de aanleg van een balansdossier.

WAT WIJ VAN JE VRAGEN

Jouw zelfstandigheid en proactiviteit zijn van essentieel belang om de financiële afdeling naar een hoger plan te tillen. De financiële afdeling is recentelijk overgestapt naar een nieuw ERP pakket (Business Central) waarbij de rest van de organisatie nog volgt, in jouw rol als Key User ben jij in staat om mensen te enthousiasmeren over de nieuwe manier van werken. Je bent communicatief vaardig en kan zowel binnen als buiten het finance team een netwerk opbouwen. Daarnaast voel je je prettig in een dynamische omgeving waarbinnen je structuur weet aan te brengen en in staat bent snel te schakelen.

  • Een relevante MBO/HBO-opleiding, bijvoorbeeld richting Bedrijfsadministratie, Accountancy of Finance & Control;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een bedrijfsadministratieve functie ;
  • Ervaring met het motiveren en aansturen van een team;

WAT JE VAN ONS KUNT VERWACHTEN

  • Een prima maandsalaris afhankelijk van wat je meeneemt naar RedStar;
  • Een topsfeer om in te werken, leuke collega's die hard werken en van elke dag een feestje maken;
  • 26 vakantiedagen (op fulltime basis), fijn pensioen, de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van scholing en opleiding;
  • De lekkerste tomaten om mee naar huis te nemen, je moet natuurlijk wel proeven;
  • De kans om je te ontwikkelen en je kennis en kunde uit te bouwen.

OVER REDSTAR

RedStar is een grote internationale speler op het gebied van hoogwaardige, kwaliteitsvolle smaaktomaten. RedStar teelt, verpakt en verkoopt het hele jaar door pure, verse tomaten. Op onze vier verschillende teeltlocaties en ons verpakkingsstation werken zo'n 150 vaste medewerkers, maar in piektijden loopt dit snel op tot maar liefst 750 medewerkers. Om jaarrond te kunnen beleveren werken we met onze strategische teeltpartners in Marokko en Spanje. Behalve dat RedStar zich focust op kwaliteit en duurzaamheid, besteedt het bedrijf veel aandacht aan innovatie door de hele keten heen. We werken met de meest moderne teelttechnieken en inspireren onze klanten met vooruitstrevende verpakkingen.

Wij bieden jou de kans om bij de meest innovatieve totaalspecialist in tomaten, van teelt tot aan de winkel, te werken. Wil jij plezier hebben in wat je doet? Onze purpose: Create Pure Joy (createpurejoy.com). Kom jij ons daarbij helpen?

ONZE RECRUITMENTPROCEDURE

  • Wij beoordelen de sollicitaties wanneer ze binnenkomen. Zolang de vacature zichtbaar is, kun je solliciteren;
  • Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van je sollicitaties reageren we;
  • Het eerste gesprek is op ons hoofdkantoor in De Lier. In dit eerste gesprek kijken we naar wie je bent, waar je voor staat en of wat wij bieden bij jouw wensen past;
  • Denk na het eerste gesprek rustig na over wat je van ons vindt, dat doen we ook over jou;
  • In het tweede gesprek verdiepen we ons in wat je komt halen en brengen qua kennis en ervaring en wat RedStar van je verwacht en je kan geven. Jij vraagt ons het hemd van het lijf om te kijken of wij bij jou passen;
  • Zijn we allemaal happy en in de go flow? Dan zullen we je een aanbieding doen waarop wij hopen dat jij volmondig ja kan zeggen!

INTERESSE

Stuur je CV en motivatie naar door op onderstaande button te klikken "solliciteer nu". Voor meer informatie over RedStar of de vacature, neem dan contact op met , .



Functie:manager accounting
Startdatum:04-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met RedStar via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maasland
  2. Accounting Manager RedStar 04-11-2023

Bekijk ook andere vacatures