Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Rotterdam

Ben jij een administratieve kei en vind je het leuk om veel in contact te zijn met de mens, lees dan verder!

Je komt te werken in een organisatie die al het bouwkundige werk uit handen neemt voor meerdere woningcorporaties. Jij zorgt dat deze onderhoudswerkzaamheden in goede banen worden geleidt. Jij staat bewoners te woord die bellen met hun meldingen (denk aan dagelijks onderhoud zoals lekkages, een kraan die niet werkt, een kapotte badmeubel of deurklink etc.). Je bent het eerste aanspreekpunt, neemt de melding in behandeling en beheerst het gehele proces (van de eerste melding, planning, het geven van de opdracht aan onderaannemers, schakelen met collega's, het maken van de factuur tot en met het laatste contact met de bewoner om de melding te sluiten).

In deze functie ben je veel aan het schakelen, bellen, vastleggen van de nodige administratie. Elke dag is dus anders!



Functie:Servicedeskmedewerker, Servicedesk Medewerker
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures