Vacature Servicedeskmedewerker Finance

Servicedeskmedewerker Finance in Maassluis

Bedrijfsomschrijving

We hebben als missie het digitale leven van mensen te faciliteren en te beschermen. We zijn hard op weg daadwerkelijk een standaard neer te zetten, terwijl we ook constant op zoek zijn naar betere, meer innovatieve manieren om de uitdagingen van onze klanten op te lossen. Voor alle uitdagingen op het gebied van identificatie en authenticatie, een unieke set van voordelen en uitdagingen.  

Vind je privacy op internet ook belangrijk? Werk je graag aan high tech-oplossingen voor miljoenen internetgebruikers? Bijna iedereen laat op internet een digitaal spoor achter van hun persoonlijke gegevens en identiteit. Bijvoorbeeld bij het doen van aankopen bij webwinkels, of op social media. Deze activiteiten zijn niet altijd veilig, en fraudeurs zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om andermans persoonlijke gegevens in handen te krijgen. Om de digitale identiteit van internetgebruikers beter te beschermen en hun online leven veiliger te maken. Doe je met ons mee?

Functieomschrijving

Als Servicedesk Medewerker / Customer Service Medewerker / Helpdeskmedewerker / Customer Service Administrator ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen. Je help een grote diversiteit aan klanten met hun digitale producten zoals eHerkenning en eSGN, zodat zij veilig online zaken kunnen doen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen. Via mail- of telefonisch contact assisteer en adviseer jij klanten met het vragen over facturatie, hun abonnementen en het aanmaken van hun account. Verder houd je jouw werk overzichtelijk door vervolgacties te plannen en vragen te administreren. 

Functie-eisen
  • Elke klant verdient de beste service
  • Administratief goed onderlegd  
  • Je ziet het als een positieve uitdaging
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar
  • Je helpt altijd de digibeten in je omgeving als zij er niet uitkomen
Arbeidsvoorwaarden
  • Fulltime / parttime / Voltijd / deeltijd
  • Uitzicht op vast / Uitzendcontract / Vakantiewerk
  • Doorgroeimogelijkheden / Opleidingsmogelijkheden
  • Mogelijkheid tot thuiswerken (bespreekbaar) 
  • Laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding / OV vergoeding
  • Vrijheid en flexibiliteit


Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3120 – 3120
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.dehoop@werk.olympia.nl of Silvana de Hoop. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maasland
  2. Servicedeskmedewerker Finance Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures