Menu
Werken bij de gemeente Maassluis betekent werken met een ambitieus team van 275 medewerkers aan een duurzame toekomst. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door de korte lijnen en onderlinge loyaliteit. Er is volop ruimte om je te ontplooien. Waarden als ondernemen, experimenteren, reflecteren, verbinden, eigenaarschap en samenwerken vinden wij daarbij erg belangrijk. Samen zetten wij ons in om de ambities van de stad en haar inwoners waar te maken. Maassluis wil doorgroeien van 34.000 naar 36.000 inwoners, meegaan in nieuwe ontwikkelingen, haar historie koesteren en een stad blijven waar het gezellig en fijn wonen is.
Wil jij samen met ons Maassluis verder brengen en werken aan tevreden inwoners, trotse medewerkers en een mooie stad? Ben je enthousiast en heb je een actieve instelling? Dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren!
Vacaturekenmerken
Voor cluster Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar twee enthousiaste en ervaren:
Medewerkers helpdesk en werkplekbeheer
36 uur per week
Wat ga je doen?
Als medewerker helpdesk en werkplekbeheer help jij je collega's met allerlei (eerstelijns) ICT problemen gebieden (eerstelijns) en ben je voor hen hét aanspreekpunt, of het nu gaat om de internetverbinding, een niet werkende laptop of een mobiel die vastloopt.
Even op een rijtje hoe je dagelijkse werkdag eruit ziet:
Wie zoeken wij?
Een enthousiaste collega die energie krijgt van het helpen en adviseren van collega's met ICT problemen en die het leuk vindt om in teamverband te werken Je hebt een diploma op MBO-/ HBO-niveau en je hebt relevante Microsoft certificaten (MD-100, AZ-900, MS-700). Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie, waarbij je hebt gewerkt volgens ITIL processen, bij voorkeur met Topdesk.
Verder kun je:
Wat bieden wij?
Een boeiende baan in een organisatie met leuke collega's waar jij alle ruimte krijgt om jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap tot z'n recht te laten komen. Het salaris bedraagt maximaal € 4.244,- bruto per maand (schaal 8) bij een werkweek van 36 uur. Afhankelijk van ervaring is inschaling in de aanloopschaal (7) mogelijk.
Naast het salaris bieden we:
Het stadhuis ligt naast het winkelcentrum De Koningshoek en is goed te bereiken per metro, fiets of auto. Vanaf de A20 is het stadhuis ook snel en goed te bereiken met voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
Herken jij je in de persoon die wij zoeken en werk je graag in een organisatie waar je helemaal jezelf mag zijn, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Solliciteer en laat ons kennismaken met jouw kwaliteiten.
Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG) te kunnen overleggen.
Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Interne kandidaten hebben hierbij voorrang.
Informatie
Meer informatie over de functie? Neem dan contact op met (). Voor informatie over de arbeidsvoorwaarden en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ann Heijndijk (HR adviseur). Beiden zijn te bereiken via het algemene telefoonnummer van de gemeente Maassluis: 14 010.
Functie: | medewerker helpdesk & werkplekbeheer |
Startdatum: | 03-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Maassluis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maaslandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maasland via Maaslandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maaslandkrant.nl.
© Maaslandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.