Rotterdam 40 uur Projectmanagement
Werk waar je trots op kan zijn
Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto's, we zoeken alternatieven voor gas en we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. In het elektriciteitsnet zijn hierdoor grote aanpassingen nodig.
Ook onze projecten worden steeds complexer: ze hebben impact op de omgeving en er zijn vaak veel verschillende stakeholders bij betrokken. Om de projecten goed te laten verlopen, hebben we omgevingsmanagers nodig. Collega's die in de regie zitten om alle aspecten met betrekking tot de omgeving voor elkaar te krijgen.
Heb jij affiniteit met projectmanagement, stakeholdermanagement en/of communicatie en wil je het vak van omgevingsmanagement leren?
Hoe je dag eruit ziet als jr. omgevingsmanager?
Je start je dag met een teamoverleg. Hierin bespreken jullie de status van lopende projecten en waar jullie tegenaan lopen. Hierna bespreek je met jouw leidinggevende hoe de onboardingsperiode gaat en waar je nog hulp bij nodig hebt. Na dit overleg bel je gelijk even met een aannemer om de planning en het verkeersplan van een project te bespreken.
Tijd voor lunch! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant, zo geniet je van je eigen of verse lunch. Of je loopt de stad in voor een wandeling.
Na de lunch is het tijd voor je wekelijkse ronde bij de gemeente om het te hebben over de te verwerven grondposities voor verdeelstations. Ook bespreken jullie gelijk de omgeving van de verschillende verdeelstations en waar rekening mee gehouden moet worden. Hiervoor maak je ook een afspraak met een privaateigenaar. Je werkt aan het eind van de middag deze casus nog verder uit. Later in de week heb je namelijk een intervisiemoment met je collega's waarbij je deze casus wil voorleggen om van te leren.
Wat collega Christiaan van zijn baan vindt? Dat lees je hier: "Ik haal werkplezier uit een belangrijke maatschappelijke uitdaging. Ik krijg de kans om mezelf te ontwikkelen tot een professional. De interactie met collega's en stakeholders maken het werk voor mij afwisselend.
"
Je bent een zelfstarter die het leuk vind mensen aan elkaar te verbinden. Ook ben je een kei in vooruit kijken en risico's spotten. Je zorgt ervoor dat jouw projecten zonder problemen doorgang kunnen vinden. Dit doe je door zowel intern als extern stakeholdermanagement optimaal te benutten. Je bent een kei in organiseren en mensen aan elkaar verbinden. Politieke sensitiviteit is iets wat je kan of verder wil leren en ontwikkelen. Ook ben je communicatief sterk, zowel in woord als geschrift. En weet hoe je een complexe (technische) situatie begrijpelijk voor onze stakeholders kunt vertalen. Daarnaast ben je reflectief, weet je waar je kunt leren en pak je alle nieuwe uitdagingen met beide handen aan. Tot slot ben je continu aan het kijken wat beter kan en vind je het ook leuk om mee te denken (en doen!)) in het opbouwen van het nieuwe Team Omgevingsmanagement.
Wat jou verder onze nieuwe omgevingsmanager maakt?
Je hebt ten minste 1 tot 3 jaar relevante werkervaring, dit kan ook ervaring zijn d.m.v. een stage.
Je hebt affiniteit met stakeholdermanagement, communicatie en projectmanagement, het liefst binnen de aannemerij of (semi) overheid.
Je hebt kennis van projectmatig werken.
Je bent bereid om op diverse projectlocaties aanwezig te zijn.
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs.
Kennis van en ervaring met Integraal ProjectManagement (IPM) is een pré.
Voldoe je (nog) niet aan alle functie eisen, maar denk je dat jij de juiste kandidaat bent? Of ben je net afgestudeerd en wil je het vak van omgevingsmanagement leren? Dan zijn we benieuwd naar je en nodigen we je graag uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! Deze plannen we in via teams of telefonisch
Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor 40 uur beschikbaar.
Meteen vanaf dag één maak je deel uit van de keten 'Zakelijk Project'. Dit is één van de vier operationele ketens en is o.a. verantwoordelijk voor grote klantaanvragen, reconstructies en ook het verzwaren van het net waar nodig. Je bent onderdeel van het team Omgevingsmanagement, een vrij nieuw team wat aan het uitbreiden is. Je werkt samen met o.a. projectleiders, teamleiders, accountmanagers en engineers. Daarnaast werk je ook nauw samen met de andere omgevingsmanagers en onze (tevens nieuwe rol) adviseur omgevingscommunicatie. Je leert op deze manier 'on-the-job'.
Je komt terecht in een warm team waarin iedereen van elkaar wil leren. We vinden elkaar om te sparren, lunchen samen op de wekelijkse kantoordag en we maken de tijd om elkaars verjaardag te vieren.
Je werkt idealiter ongeveer de helft van de tijd op onze kantoren Rotterdam, Delft of Utrecht, of je bent te vinden bij (externe) stakeholders of bij projecten. Goed om te weten dat er één keer in de twee weken een kantoordag is wisselend in Utrecht, Delft en Rotterdam. De rest van de tijd heb je de mogelijkheid om thuis te werken. Natuurlijk zorgen wij ook voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.
Dat je van ons je eigen telefoon (of een Bring Your Own Device vergoeding) en laptop krijgt, vinden we nogal vanzelfsprekend. Wat mag je nog meer van Stedin als werkgever verwachten?
Alle financiële arbeidsvoorwaarden op een rij, weet je meteen waar je aan toe bent.
Goede arbeidsvoorwaarden horen erbij. Zo krijg je, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal een salaris van €5792 gebaseerd op 40 uur per week, 24,5 vakantiedagen en bouw je prima pensioen op bij het ABP.
Bovenop je salaris ontvang je een persoonlijk budget van 24% (inclusief 8% vakantiegeld). Jij kiest wat je met het budget doet. Elke maand extra salaris? In onze nieuwe Rekentool krijg je een alvast voorproefje van hoe jouw persoonlijk budget eruit zou kunnen zien en hoe je het zou kunnen besteden.
Gezonde energie, die heb je nodig. Daarom krijg je van ons ook een Duurzaam Inzetbaarheid budget van €500 bruto per jaar (bijvoorbeeld voor je sportabonnement)
Ons Stedin@Work concept biedt de mogelijkheid om volgens het concept 50% thuis en 50% op kantoor te werken Als omgevingsmanager zit je natuurlijk ook bij externe stakeholders. Maar wil je daarbuitenom thuis werken. Wij zorgen voor jouw thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding.
Een bestickerde bedrijfsauto, bijvoorbeeld Peugeot e-208, is onderdeel van de arbeidsvoorwaarden als je minstens 12.500 zakelijke kilometers per jaar maakt. En gebruik je voor woon-werkverkeer en voor je bezoeken aan projecten. Dat kan ook, als je kiest voor een OV abonnement waar je ook privé mee mag reizen. Een locatie die lastiger te bereiken is met OV? Dan kan je gebruik maken van onze deelauto's.
Elke maand je Persoonlijk Budget kiezen
Het Persoonlijk Budget is een percentage van je bruto maandsalaris en ontvang je bovenop je salaris. Afhankelijk van je salarisschaal is dat tot 24% van je brutosalaris, inclusief 8% vakantiegeld. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kun je het uit laten keren voor een maandelijks extraatje.
Reis je met het OV naar je werk, dan krijg je van ons een OV Vrij-abonnement 2e klas. Dit abonnement mag je ook privé gebruiken. Kies je voor een vaste reiskostenvergoeding dan ontvang je 13 cent per kilometer (maximaal 60 kilometer enkele reis) voor de dagen dat je reist voor je werk. Met je Persoonlijk Budget kun je dit aanvullen tot 21 cent netto per kilometer. Krijg je je eigen bedrijfsauto of -bus, dan mag je deze ook gebruiken voor woon-werkverkeer. Voor zakelijk verkeer gebruiken we deelauto's.
Laten zien wat je in huis hebt
Zin in deze baan waar je voorop loopt in de energietransitie? Dat doe je met de knop 'solliciteren', je CV en motivatiebrief.
Dankzij een (pre) employment screening en een assessment kunnen wij jou (en jij jezelf) nog beter leren kennen. Daarom maken deze onderdeel uit van de selectieprocedure.
Het vinden van een wederzijdse match, daar krijgen we nieuwe energie van! Daarom zijn onze vacatures geen oproep voor acquisitie, we werven onze nieuwe collega's graag zelf.
Functie: | omgevingsmanager |
Startdatum: | 24-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5792 – 5792 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Maaslandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maasland via Maaslandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maaslandkrant.nl.
© Maaslandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.