Vacature Helpdesk medewerker

Helpdesk medewerker in Rotterdam

Als helpdesk medewerker binnen deze organisatie ben jij verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon en de klant te woord te staan als zij vragen hebben. Daarna verwerk jij deze vragen administratief in het systeem en maak jij cases aan.

Omschrijving

  • Klanten te woord staan en het beantwoorden van vragen
  • Het administratief verwerken van vragen en deze omzetten naar cases in het systeem
  • Ad hoc situaties oplossen
  • Doorzetten van technische vragen naar de 2e lijns support


Functie:Helpdesk medewerker, Klantenservice medewerker
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2000 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Helpdesk medewerker Page Personnel 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures