Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Poortugaal

Administratief medewerker

  • 28 - 36 uren per week
  • Ondersteunende diensten
  • Utrecht

Geïnteresseerd in deze vacature?

Administratief medewerker

Ben jij die enthousiaste, representatieve en flexibele nieuwe collega die het leuk vindt het team van behandelaren te ondersteunen? Weet jij precies hoe je (nieuwe) patiënten en bezoekers een warm welkom kunt geven en ben jij minimaal 3 dagen per week beschikbaar? Reageer dan snel en kom ons team in Utrecht versterken!

Als administratief medewerker houd jij je onder meer bezig met het ondersteunen van het team van behandelaren door middel van agendavoering, telefoon- en postbehandeling, (elektronische) archivering en het uitgeven en registreren van het wagenpark. Daarnaast werk je patiëntverslagen en medische correspondentie uit en biedt service aan cliënten en verwijzers. Je plant je afspraken in en biedt hulp bij het verzetten en digitaal verwerken hiervan.

Je gastvrije kant kun je ook goed benutten want je in afstemming met de andere collega's ontvang je bezoekers en cliënten in het ambulant centrum. Je draagt zorg voor de juiste informatieverstrekking zowel telefonisch als aan de balie. Je weet mensen op hun gemak te stellen, bent vriendelijk en spreekt mensen er ook op aan wanneer zij onwenselijk gedrag vertonen.

Wat breng je mee?

Je past goed bij deze functie als jij je herkent in de onderstaande punten:

  • je bent als persoon communicatief sterk, je weet met iedereen een praatje te maken en kunt mensen op hun gemak stellen, maar ook aanspreken op niet-passend gedrag;
  • je bent stressbestendig, servicegericht en weet prioriteiten te stellen;
  • je beschikt over een afgeronde administratieve opleiding op minimaal MBO niveau 3 en bij voorkeur heb je enige jaren werkervaring;
  • je kunt goed werken met MS Office systemen;
  • je bent leergierig en wilt graag op de hoogte blijven van relevante richtlijnen en procedures rondom de zorgregistratie;
  • je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar. De vrijdag is een vaste werkdag. Overige dagen zijn in overleg te bepalen

Wij bieden jou?

Wij bieden jou een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling. Deze functie is ingedeeld in functiegroep FWG 35 met een maximaal salaris van € 3004 bruto per maand o.b.v. 36-urige werkweek. Het uiteindelijke salaris is afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring.

Arbeidsvoorwaarden zijn volgens cao GGZ en je bouwt pensioen op bij PFZW .

Bij Fivoor ontvang jij daarnaast:

  • een jaarlijkse vakantietoeslag van 8%;
  • een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • 166 vakantie uren én 35 extra verlofuren (per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband) in de vorm van een levensfasebudget. Deze uren kan je jaarlijks sparen en gebruiken voor bijvoorbeeld een sabbatical;
  • een reiskostenvergoeding, waarbij de reiskostenvergoeding voor dienstreizen per auto (€ 0,34ct netto) erg aantrekkelijk is;
  • een "meerkeuzesysteem" arbeidsvoorwaarden, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld extra verlof, aanschaf van een fiets, sportschoolabonnement, studiekosten of het lidmaatschap van een vakbond of beroepsvereniging;
  • flinke korting op verzekeringspakketten zoals op je zorgpremie en voor je auto, opstal en inboedel;
  • de mogelijkheid tot het volgen van diverse E-learnings, vakgerelateerde cursussen en beurzen, congressen en opleidingen.

Samen maken we Fivoor. Met onze cliënten, onze partners, onze omgeving en elkaar. Bij ons staat de goede samenwerkingsrelatie met collega's en patiënten centraal. De lijnen zijn kort en we leveren maatwerk voor onze patiënten. Fivoor prikkelt jou om out of the box te denken en met hart en ziel samen te werken aan perspectief voor iedereen. Wil jij in een uniek werkveld de zorg aan gaan? Dan is Fivoor dé plek voor jou.

Het Ambulant Centrum Utrecht is te vinden op de Mimosastraat 2-4 op de hoek van de bruisende Amsterdamsestraatweg. Het pand is goed te bereiken met openbaar vervoer.

Interesse en informatie

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Stefan Bruinsma (Teammanager) via 088-0282300 of met () via .



Functie:administratief medewerker
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3004 – 3004
Uren per week:28 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Maaslandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maaslandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Fivoor 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures